مرمت بیش از 6000 متر مربع از آسفالت معابر منطقه11
مرمت بیش از 6000 متر مربع از آسفالت معابر منطقه11
به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا سید محمد موسوی از آسفالت ریزی بیش از۶۰۰۰ متر مربع در چهار خیابان این منطقه آگاهی داد و اظهار داشت: در دومین روز از طرح خدمت خیابان های این منطقه طی عملیات مکانیزه و روکش دستی، آسفالت ریزی شدند و معابر فرسوده که از قبل شناسایی شده بودند، مرمت شدند.
وی اظهارکرد: در چهار خیابان مختاری، کارگر، نوفل و شاتو و فرهنگ عملیات مکانیزه و روکش دستی به مساحت حدودا ۶۰۰۰ متر مربع انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اجرای طرح خدمت در نواحی چهارگانه منطقه اظهار داشت: این طرح به مدت یک هفته در منطقه ۱۱ ادامه دارد و گزارش های روزانه آن به جهت اطلاع رسانی به شهروندان منتشر می شود.
منبع: مسكن گزین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنتهای کاربران مسکن گزین در مورد این مطلب