واکنش سخنگوی شهرداری تهران به تخریب خانه شهرداران
واکنش سخنگوی شهرداری تهران به تخریب خانه شهرداران
به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا، مطهر محمدخانی در رشته توییتی نوشت: "درباره خانه اقدسیه و مصاحبه جناب آقای حناچی:
۱- این ملک در سال ۹۸ و به رغم برخی انتقادات و نگرانی ها به دستور مستقیم آقای حناچی شهردار وقت و رای شورای شهر سابق فروخته شده است.
۲- شهرداری و شورای سابق «هیچ» پیش شرطی را هنگام مزایده و فروش همچون ممنوعیت تخریب لحاظ نکردند.
۳- دستور نقشه و پرداخت فیش عوارض برای تخریب و نوسازی در ۲۹ فروردین و ۵ تیرماه ۱۴۰۰، هر دو در زمان مدیریت سابق اتفاق افتاده است.
۴- مدیریت قبلی مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان بابت همین عوارض از مالک جدید دریافت کرده است.
۵- وقتی همه کارهای قانونی و دریافت مجوز و دریافت وجه در دوره قبل اتفاق افتاده، مدیریت جدید شهری چه باید می کرد؟
۶- شهرداری بدون استنادات قانونی نمی تواند مانع از حق ذاتی شهروندان برای تخریب و نوسازی املاکشان شود."
منبع: مسكن گزین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنتهای کاربران مسکن گزین در مورد این مطلب