دست پر استاندار همدان در سفر به پایتخت؛

خط هوایی تهران - همدان راه اندازی می گردد

خط هوایی تهران - همدان راه اندازی می گردد مسكن گزین: همدان- ایرنا- - استاندار همدان در هفته جاری ضمن دیدار با مسئولان كشوری و تصویب چند مصوبه مهم برای رفع مشكلات واحدهای تولیدی و توسعه بخش اشتغال، از طریق اندازی خطوط هوایی تهران - همدان و بالعكس اطلاع داد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، توافق برای راه اندازی خطوط هوایی همدان-تهران، دیدار با مدیعامل بانك مركزی در مورد مشكلات 2 واحد بزرگ تولیدی استان٬ شركت فولاد ویان و شركت پتروشیمی هگمتانه٬ همچون اقداماتی بود كه استاندار همدان در سفر به تهران و دیدار با مسئولان پیگیر آن بوده است.
محمدناصر نیكبخت استاندار همدان بامداد روز دوشنبه در ادامه پیگیری های ویژه هفتگی در پایتخت، به دیدار مدیرعاملان بانك های سینا و صادرات و شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رفت كه البته در دیدار با مدیر عامل ایران ایر، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم وی را همراهی كردند.
وی در دیدار با مدیرعامل بانك سینا در مورد مشكلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان و راهكارها و موانع جذب اعتبارات طرح های اشتغال روستایی مذاكره كرد و دستور مساعد مدیرعامل در مورد رفع مشكلات و موانع مطروحه صادر شد.
همچنین استاندار همدان در جلسه ای با مدیرعامل بانك صادرات كشور در مورد مشكلات هفت طرح صنعتی استان، مذاكره و دستور مساعد مدیرعامل در مورد رفع مشكلات و موانع مطروحه را دریافت كرد.
در این جلسات رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و صاحبان طرح های یادشده هم حضور داشتند.
همچنین استاندار همدان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه همدان، شامگاه دوشنبه طی جلسه ای با مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مورد تعیین خطوط پرواز همدان- تهران و بالعكس مذاكره كردند.
در این دیدار مقرر شد روزانه یك پرواز و 3 روز در هفته هم دو پرواز از همدان به تهران و بالعكس انجام شود.
گفتنی است بر مبنای روال كاری، استاندار همدان هر هفته دوشنبه و سه شنبه در تهران حضور داشته و در دیدار با مدیران و مسئولان كشوری به پیگیری مسائل توسعه ای استان می پردازد.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع كندجانی


1396/09/15
12:02:55
5.0 / 5
4829
تگهای خبر: توسعه , صنعت , هواپیمایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک