رضایی كوچی خبر داد:

تعلل سازمان بنادر در عرضه گزارش سانچی، كاپیتان سانچی مقصر سانحه

تعلل سازمان بنادر در عرضه گزارش سانچی، كاپیتان سانچی مقصر سانحه مسكن گزین: رئیس كمیسیون عمران مجلس، از تعلل سازمان بنادر و دریانوردی در مورد ارائه گزارش علل بروز حادثه برای سانچی انتقاد نمود و اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده كاپیتان سانچی مقصر این حادثه بوده است.



به گزارش مسكن گزین به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی كوچی با انتقاد از تعلل و تاخیر سازمان بنادر و دریانوردی در اطلاع رسانی به مردم در مورد چرایی بروز حادثه برای سانچی، اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده قصور از جانب كشتی چینی در بروز این حادثه وجود نداشته است.
وی با رد هر گونه شائبه تروریستی بودن اتفاق رخ داده برای سانچی، اضافه كرد: طبق بررسی های انجام شده و گزارش های واصله، كشتی از نظر فنی هیچ مشكلی نداشته و متاسفانه اشتباه رخ داده از جانب كاپیتان سانچی كه پیش از آن از جانب مسئولان هم مورد غفلت بوده، منجر به بروز این حادثه دردناك شد.
اطلاعات فردی و فنی كاپیتان سانچی باید استخراج و بررسی شود
رئیس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاكید براینكه از سازمان بنادر خواسته ایم تمامی اطلاعات فردی و فنی كاپیتان سانچی را استخراج كرده و در اختیار نمایندگان قرار دهد، اظهار داشت: هر عاملی كه مقدمات بروز حادثه برای سانچی را فراهم نموده، باید بعنوان مقصر شناخته شده و مورد برخورد واقع شود.
نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به اینكه با عنایت به بازخوانی جعبه سیاه كریستال و سانچی دلیلی برای تعلل در ارائه گزارش نهایی این حادثه به مردم وجود ندارد، خاطرنشان كرد: تعلل سازمان بنادر و دریانوردی در این مورد مسجل است.
مسئولان پس از گذشت زمان پیگیری ها را رها می كنند
وی با تاكید بر اینكه خیلی از مسئولان در زمان بروز حادثه برای سانچی اظهارنظر كرده و خواستار تعیین تكلیف هر چه سریع تر این حادثه بوده اند، اظهار داشت: متاسفانه با گذشت زمان، همه چی به فراموشی سپرده شده و دیگر پیگیری ها مانند قبل نیست.
رضایی كوچی با اشاره به اینكه تاخیر در اعلام علت اصلی سانحه سانچی و شفاف سازی آن، به بدبینی مردم نسبت به مسئولان منجر می شود، اضافه كرد: تاخیر مسئولان در اعلام گزارش نهایی علت بروز حادثه برای سانچی قابل قبول نبوده و كمیسیون عمران مجلس با دعوت از مسئولان مربوطه التیماتوم های لازم را خواهد داد.
رئیس كمیسیون عمران مجلس تصریح كرد: از سازمان بنادر می خواهیم تا چند روز آینده گزارش مفصل و دقیقی از سانچی را به مجلس ارسال كرده تا زمنیه تصمیمات بعدی فراهم گردد.

1397/01/26
14:58:48
5.0 / 5
4842
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک