مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران خبر داد
تغییر در صدور مجوزهای تردد در تهران
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران خبر داد تغییر در صدور مجوزهای تردد در تهران
به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا، ایمان قربانی با اشاره به تصمیم جدید فرمانداری در دادن مجوزهای تردد، اظهار داشت: طبق تصمیمی که گرفته شد، از روز سه شنبه ۲۳ شهریور مجوزها فقط بصورت اینترنتی به مردم تهران ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: به همین دلیل فردا و پس فردا ( یکشنبه و دوشنبه، ۲۱ و ۲۲ شهریور) هیچگونه مجوز ترددی بصورت حضوری ارائه نخواهد شد و از تمامی شهروندان می خواهیم فردا به این منظور به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند چونکه اساسا تجهیزات ارائه مجوز تردد جمع آوری شده و ان شاءالله از روز سه شنبه بصورت اینترنتی ارائه خواهد شد.
مشاور فرماندار تهران اشاره کرد: این تصمیم در جهت رفاه حال مردم گرفته شده و ادرس اینترنتی نیز به بزودی اعلام و رونمایی خواهد شد.
منبع: maskangozin.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنتهای کاربران مسکن گزین در مورد این مطلب