یك عضو شورای شهر تهران تاكید كرد

فعالیت تشكل های مردم نهاد نافی فعالیت تشكل های تخصصی نیست

فعالیت تشكل های مردم نهاد نافی فعالیت تشكل های تخصصی نیست به گزارش مسكن گزین یك عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینكه حضور تشكل های مردم نهاد ظرفیت مشاركت مردمی در اداره شهر را زیاد می كند، اظهار داشت: فعالیت تشكل های مردم نهاد نافی فعالیت تشكل های تخصصی نیست.


به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست و بیست و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با پیشنهاد استفاده از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد از جانب شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در اصلاح اساسنامه این شرکت، اظهار داشت: تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف در سطح شهر فعال می باشند و گروه ها و اقشار مختلف را پوشش داده و شامل می شوند.
وی با تاکید بر اینکه حضور تشکل های مردم نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را زیاد می کند، اظهارکرد: مشارکت، همراهی و همکاری تشکل های مردم نهاد نافی مشارکت و فعالیت گروه ها و تشکل های تخصصی نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: اگر فعالیتی در بحث خدمات در سطح شهر توسط تشکل های مردم نهاد انجام می شود، در قالب مسئولیت اجتماعی آنهاست و به هیچ وجه بحث انتفاع مطرح نیست.
حسینی میلانی با اشاره به اینکه اگر ارزش افزوده ای هم ایجاد کنند، از آن برای انجام مأموریت های خود استفاده می شود، خاطرنشان کرد: تشکل های مردم نهاد فراگیرتر بوده، گروه های بیشتری از مردم را شامل شده و بسیج اجتماعی آنها هم قوی تر است.
به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا، این پیشنهاد میلانی در نهایت با اکثریت أراء اعضای شورای شهر تهران، به تصویب رسید.




منبع:

1399/05/19
23:21:03
5.0 / 5
1859
تگهای خبر: تخصص , خدمات , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک