متروی تهران میزبان بیشتر از 13 هزار دوچرخه سوار

متروی تهران میزبان بیشتر از 13 هزار دوچرخه سوار به گزارش مسكن گزین با اجرای طرح تركیبی مترو و دوچرخه از آغاز آذرماه ۹۷ تا آخر شهریور ماه ۹۸ بیشتر از ۱۳ هزار نفر دوچرخه سوار از متروی تهران و حومه استفاده كردند.


به گزارش مسكن گزین به نقل از ایسنا، در تیرماه امسال ۲۲۷۷ دوچرخه سوار و در مرداد ۲۶۸۱ دوچرخه سوار و در شهریور ماه ۲۴۰۲ دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند كه این میزان نسبت به سه ماه ابتدایی سال با رشد همراه بوده است.

در سه ماهه ابتدایی سال، ۴۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند كه این آمار در سه ماهه دوم سال با ۳۰۷۲ نفر افزایش و به ۷۳۷۰ دوچرخه سوار رسید.
با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده كردن از مترو برای دوچرخه سواران مهیا شد و مسافرانی كه از دوچرخه های تاشو با ابعاد۳۰×۶۰×۹۰ استفاده می نمایند در تمام روزهای هفته به غیر از ساعت ۶: ۳۰ تا ۹: ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ كه پیك مسافری به حساب می آید وارد شبكه مترو شوند.
به گزارش شهرنوشت، امكان استفاده از دوچرخه های معمولی تنها در روزهای تعطیلات رسمی و ۱۳ روز اول فرودین ماه مجاز است اما برپایه تمهیدات اتخاذه شده از آغاز مردادماه ۹۸ ورود دوچرخه های عادی به مترو، هم در تمام روزهای هفته از ساعت ۲۰ بلامانع است اما برای تردد بهتر مسافران در ایام هفته می بایست از دوچرخه تاشو استفاده كنند.



1398/07/02
21:10:05
5.0 / 5
4707
تگهای خبر: آمار , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک