مدیركل فرودگاه مهرآباد اعلام كرد؛
آمادگی فرودگاه مهرآباد برای نوروز، انجام ۴۵درصد پروازها از مهرآباد
مسكن گزین: مدیركل فرودگاه مهرآباد در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد از آمادگی این فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی آگاهی داد.
به گزارش مسكن گزین به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا اظهار داشت: ستاد سفرهای نوروزی فرودگاه مهرآباد از ۲۹ بهمن فعالیت خودرا برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد شروع كرد و در این نشست مقرر شد مطابق با صورتجلسه معاونان با كلیه واحدها و سازمان های مرتبط خدمت رسان جلسات هماهنگی خودرا برگزار كنند و مكاتبات لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه در روزهای نوروز بیشتر از ۴۵ درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد انجام می شود، اظهار داشت: در طول سال بطور میانگین بیشتر از ۴۰۰ پرواز در روز در مهرآباد انجام می شود كه پیش بینی می نماییم در روزهای نوروزی بیشتر از ۱۰ درصد به این پروازها افزوده شود.
صفی نیا با اشاره به اینكه پارسال از ۲۵ بهمن تا ۱۵ فروردین بیشتر از ۸۰۰۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام شد كه طی آن بیشتر از ۹۰۰ هزار مسافر جابجا شدند، اظهار داشت: نظارت بر عملكرد شركت های هواپیمایی، تامین ایمنی و امنیت، نمایش خدمات بهینه فرودگاهی، آماده سازی نمازخانه ها، ترمینال ها، پاركینگ ها و رستوران ها و و تاكسیرانی و توجه به حمل و نقل چند وجهی از اولویت های خدمت رسانی به مسافران فرودگاهی است.
مدیركل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اینكه از ماه های قبل مبادرت به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر و آماده سازی زیرساخت های فرودگاهی و همین طور هماهنگی با ایرلاین ها به منظور نمایش خدمات بهتر مسافری جهت پذیرش مسافران نوروزی شده است، اظهار داشت: زیباسازی و نوسازی نمازخانه ها و ترمینال ها و نوسازی سرویس های بهداشتی، نوسازی پله های برقی و آسانسورها، زیباسازی محوطه و فضای سبز و كاشت گل های فصلی و جدول كاری و نوسازی زیرساخت های تاسیساتی، به روزرسانی روشنایی سطوح پروازی و ساماندهی اپرون های فرودگاه مهرآباد، آماده سازی هندلینگ كننده ها، هماهنگی با نیروهای امنیتی و حفاظتی و مقاوم سازی ترمینال ها و ساماندهی اماكن تجاری همچون اقدامات دیگری است كه به همین دلیل انجام شده است.
میرسعید صفی نیا با اشاره به اینكه در همه واحدهای فرودگاهی آمادگی كامل برای نمایش خدمات بهینه به مسافران نوروزی وجود دارد و تمام كوشش برای ایجاد خاطره ای متفاوت و ماندگار در ذهن مسافران صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: در هفته آینده جلسه یی با شركت های هواپیمایی برگزار می شود كه طی آن بر نكات لازم به منظور نمایش خدمات بهتر و رفاه حال مسافران همچون اطلاع رسانی زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها و پاسخگویی به مسافران مورد تاكید قرار خواهد گرفت.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب