مدیركل راه آهن تهران خبر داد:

آغاز اعزام قطارهای فوق العاده مشهد از فردا

آغاز اعزام قطارهای فوق العاده مشهد از فردا مسكن گزین: مدیركل راه آهن تهران، با اشاره به تمهیدات عرضه شده شبكه ریلی پایتخت برای زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: اعزام قطارهای فوق العاده تهران-مشهد از فردا آغاز خواهد شد.



به گزارش مسكن گزین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عابدین هادی نژاد با تاكید بر اینكه مقدمات سفر ریلی زائران امام رضا (ع) برای ایام آخر صفر تدارك دیده شده، خاطرنشان كرد: آنچه از خدمات و امكاناتی كه باید از جانب راه آهن تهران به زائران این ایام عرضه شود، پیش بینی شده و به صورت كامل به زائران عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه اقدامات و خدمات عرضه شده به زائران حرم رضوی (ع) همانند خدمات عرضه شده به زائران اربعین خواهد بود، خاطرنشان كرد: یك گیت خاص برای مسافران مشهد در ایستگاه تهران اختصاص یافته تا زائران دارای بلیت قطار مشهد به سهولت از آن تردد كنند همینطور با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راه آهن نیروهای این ارگان برای مدت اعزام و پذیرش زائران به صورت آماده باش درآمده اند تا موضوعات امنیتی و انتظامی مسافران به صورت ویژه تأمین شود.
هادی نژاد، زمان آغاز اعزام قطارهای فوق العاده مشهد مقدس را از دوشنبه ۱۵ آبان ماه عنوان نمود و اضافه كرد: از فردا و برنامه ویژه سفر ریلی به حرم رضوی آغاز می گردد و تا شنبه، این حالت ویژه در راه آهن تهران ادامه خواهد داشت.
وی با تاكید بر اینكه ۱۴ رام قطار مسافری ویژه رفت و بازگشت به مقصد مشهد مقدس برای ایام پایانی سفر پیش بینی شده است تصریح كرد: تمامی قطارهای عبوری از تهران در راه مشهد مقدس (مانند زنجان-مشهد یا كرمانشاه-مشهد و...) به صورت عادی و معمول به خاطر وجود مسیر كمربندی این قطارها وارد تهران نمی شوند؛ اما از فردا به گونه ای برنامه ریزی شده است كه تمامی این قطارها چه ویژه و چه برنامه ای به ایستگاه تهران واردشده و در صورت داشتن صندلی خالی مبادرت به مسافرگیری كنند.
وی خاطرنشان كرد: با احتساب این اقدام، قطارهای مسیر مشهد مقدس به ۲۶ رام در روزهای آخر سفر افزایش خواهد یافت.
مدیركل راه آهن تهران، با بیان رسمی آخر خدمت رسانی به زائران اربعین هم خاطرنشان كرد: علاوه بر قطارهای ویژه و برنامه ای مسیر جنوب برای اعزام و پذیرش زائران اربعین یك قطار دیگر هم به منظور سهولت در جابه جایی در روزهای بازگشت به قطارهای موجود افزوده شده كه با عنایت به آخر بازگشت زوار اربعین مسیرهای پیش بینی شده به حالت عادی بازگشتند.

1397/08/17
23:22:48
5.0 / 5
4689
تگهای خبر: خدمات , راه , راه آهن , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک