نوبخت خبر داد

بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار ۱۴۰۰

بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار ۱۴۰۰ به گزارش مسکن گزین از گیلان معاون رئیس جمهور، با اشاره به روند خوب پروژه هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین، اظهار داشت: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار 1400 شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.


دکتر محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از روند خوب و نتیجه بخش اجرای پروژه مذکور با زحمات شبانه روزی دست اندکاران، اظهار نمود: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.
وی با اعلان اینکه مردم گیلان از معطل شدن چندین ساعته مهمانان خود در قطعه هشت کیلومتری رودبار ناراحت بودند، اشاره کرد: در بعضی از مواقع این ترافیک به ۴۰ کیلومتر می رسید پس کار با سرعت و دقت در حال انجام می باشد و امیدواریم در تابستان سال ۱۴۰۰ شاهد مسافرت ایرانیان به شمال کشور با رفاه نسبی بیشتری باشیم.
معاون رئیس جمهور، پروژه آزادراه رشت قزوین را جزو اولویت های دولت و یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی گیلان دانست و اشاره کرد: با وجود محدودیت های اعتباری، دولت پشتیبانی لازم را از این طرح انجام خواهد داد و مشکلی نداریم.
نوبخت، عمده هشت کیلومتر باقی مانده را مسیر تونلی و پلی دانست و افزود: همین شرایط روند کار را دشوار کرده است. همچین بواسطه تحریم ها با کمبود مصالح همچون سیمان و میل گرد مواجه هستیم، اما خدمتگزاران این ملت با همت خود کمبودها را به نحو شایسته جبران می کنند.
وی با اعلان اینکه پروژه مذکور در چند فاز به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: دولت تامین اعتبار لازم را بر عهده گرفته و تا اختتام طرح تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.




منبع:

1399/11/23
22:43:07
0.0 / 5
1017
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک