بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی كشور در كمیسیون شوراها

بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی كشور در كمیسیون شوراها به گزارش مسکن گزین سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.


علی حدادی در گفتگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور باردیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات نمایندگان هم در مورد مواد این طرح به بحث گذاشته شد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: کلیات این طرح پیشتر در جلسه علنی مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی دوباره جزئیات به همراه پیشنهادات نمایندگان به کمیسیون آمد.
نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که عنوان شد عمدتاً در ارتباط با اصلاح روند بررسی صلاحیت کاندیداها و نحوه عملکرد هیئت های اجرائی و نظارت در برگزاری انتخابات بود.
وی ادامه داد: در نهایت قرار بر این شد تا در جلسه آتی کمیسیون در مورد این پیشنهادات به همراه سایرین جمع بندی صورت گرفته و جزئیات این طرح جهت بررسی در صحن به هیئت رئیسه ارسال شود.



1399/11/12
21:10:56
0.0 / 5
1019
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک