انتخاب نایب رییس و سخنگوی شورایعالی استان ها

انتخاب نایب رییس و سخنگوی شورایعالی استان ها به گزارش مسكن گزین اعضای شورایعالی استان ها بادامی نجات نماینده مردم همدان را بعنوان نایب رییس و حمیدرضا آقاملایی نماینده مردم گلستان را بعنوان سخنگوی شورایعالی استان ها انتخاب كردند.


به گزارش مسکن گزین به نقل از ایسنا، اعضای شورایعالی استان ها در سی ویکمین اجلاس عمومی این شورا در ادامه انتخابات هیأت رئیسه بعد از انتخاب ریاست شورا انتخابات نایب رییس را برگزار کردند که در این انتخابات حمید بادامی نجات نماینده مردم همدان و موسوی زاده نماینده مردم خوزستان در شورایعالی استان ها برای این سمت کاندیدا شدند.
در دور اول این انتخابات با عنایت به این که هیچ یک از این افراد اکثریت مطلق را کسب نکردند انتخابات بار دیگر تکرار شد که در دور دوم موسوی زاده با ۳۲ رأی و در نهایت بادامی نجات با ۴۱ رأی نهایتا بعنوان نایب رییس شورایعالی استان ها انتخاب گردید.
همینطور برای سمت سخنگوی شورایعالی استان ها هم حمیدرضا آقاملایی و مهدی عبدالرزاقی کاندید شدند که نهایتا از مجموع ۷۴ رأی محفوظه آقامولایی با ۳۹ رأی بعنوان سخنگوی شورایعالی استان ها انتخاب گردید.
ازاین رو گزارش، در انتخاباتی که به منظور تعیین هیئت رئیسه شورایعالی استان ها تشکیل شد در دور اول ۴ منشی از ۶ منشی این شورا به ترتیب زیر انتخاب شدند: امیرحمزه قادری نماینده سیستان و بلوچستان با ۵۵ رأی، کیومرث خزلی نماینده استان کرمانشاه با ۴۹ رأی، سید مقیم مقیمی نماینده استان مازندران با ۴۴ رأی و حبیب الله عاملی مقدم نماینده استان چهارمحال و بختیاری با ۴۳ رای به هئت رییسه راه یافتند.
همینطور در دور دوم هم ۲ منشی حمید پاکی نماینده استان آذربایجان غربی با ۴۹ رأی و سعید دیلمقانی نماینده آذربایجان غربی با ۳۰ رأی باقی مانده به ترتیب زیر به هیئت رئیسه راه یافتند.



1399/03/09
10:11:35
5.0 / 5
2672
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک