نوسازی روكش آسفالت آزادراه تهران-كرج شروع شد

نوسازی روكش آسفالت آزادراه تهران-كرج شروع شد به گزارش مسكن گزین مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از شروع به كار اصلاح رویه آسفالت محورهای استان برپایه اولویت بندی انجام شده اطلاع داد.



به گزارش مسکن گزین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، گودرز محمودی با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در مورد ارتقای کیفی روکش آسفالت راه ها در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه های شریانی تصریح کرد: ارتقای سطح خدمات در محورهای ارتباطی به خصوص محورهای شریانی بعنوان یک استراتژی اساسی از آغاز سال ۱۳۹۹ به استان ها ابلاغ گردید.
وی افزود: در این استراتژی تعیین شده تاکید گردیده است تا شاهد افزایش ارتقای سطح خدمات در محورهای شریانی، آزادراه ها و بزرگراه ها باشیم و در این میان اولویت بر لکه گیری و روکش آسفالت برای تردد عادی و روان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: همان گونه که استحضار دارید محور اساسی تهران – کرج به طرف قزوین و جاده کرج به سمت چالوس بعنوان محور دوم استان جزو محورهای بسیار اساسی پرتردد و پرترافیک کشور هستند.
وی افزود: متوسط تردد در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین ۴.۵ برابر متوسط تردد در سطح کشور است. به همین جهت لازم و مهم می باشد از لحاظ خدمت به کاربران و رانندگان کشورمان، شاهد ارتقای ایمنی باشیم تا در مورد تردد با انجام یک کار اساسی به خوبی در معرض قضاوت مردم قرار گیریم.
وی اضافه کرد: به همین خاطر پیرو سیاست های اعلام شده از اواسط فروردین کار شروع شده است. در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین هم در لاین شمالی و هم جنوبی، در مقاطع مختلف کار با لکه گیری و یا در صورت نیاز ترمیم رویه آسفالت با تراشیدن و ریختن آسفالت جدید در حال انجام می باشد.
محمودی خاطرنشان کرد: در این حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ۳ قرارداد پیمانکاری برای روکش در سطح استان دارد که الان این پیمانکاران در سه مقطع آزادراه تهران – کرج با اولویت اول مشغول به کار هستند تا پس از آن اولویت های دوم صورت گیرد.
وی افزود: با عنایت به تعریف کاری انجام شده، این پیمانکاران کارگاه های خویش را برای اصلاح رویه اصلی آزادراه فعال کرده اند و تلاش داریم تا پیش از سفرهای عید سعید فطر و تابستانی اصلاحات انجام گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به رصد تمامی اقدامات لحظه به لحظه از جانب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: سازمان و به خصوص معاون راهداری سازمان لحظه به لحظه مراحل پیشرفت کار را رصد می کنند. به همین خاطر هر روز مراحل پیشرفت کار به صورت تصویری به سازمان ارسال می شود.
وی اضافه کرد: همانطور که گفته شد با عنایت به این که یک زمستان پربرف و باران داشتیم، اولویت قسمت هایی است که صدمه جدی دیده و بنا داریم تا پیش از سفرهای تابستانی کار اصلاح انجام تا مابقی به ترتیب صورت گیرد. کار اولویت بندی شده و آنجایی که از رویه نامناسب تری برخوردار می باشد قبل و حین سفرها انجام و بقیه موارد تحت اولویت های دوم و سوم به صورت مستمر ادامه پیدا می کند.
محمودی در انتها اظهار داشت: امیدواریم با این همت سازمان راهداری و تأمین اعتباری که انجام شده است، با استفاده از قراردادهای بازی که از قبل داشتیم، بتوانیم سطح خدمات را ارتقا دهیم.

1399/02/27
15:33:31
5.0 / 5
2984
تگهای خبر: آسفالت , جاده , حمل و نقل , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک