آمادگی مدیریت شهری برای تبدیل سوله های مدیریت بحران به بیمارستان اورژانسی كرونا

آمادگی مدیریت شهری برای تبدیل سوله های مدیریت بحران به بیمارستان اورژانسی كرونا به گزارش مسكن گزین رئیس كمیته سلامت شورای شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای مقابله با كروناویروس اطلاع داد و اظهار داشت: اگر وزارت بهداشت نیاز داشته باشد كه سوله های مدیریت بحران را برای ایجاد بیمارستان اورژانسی بیماران كرونا یا محل قرنطینه، در اختیار آنها قرار دهیم حتما این كار انجام می شود.


ناهید خداكرمی در گفتگو با ایسنا، با اعلام آمادگی شهرداری تهران برای اطلاع رسانی از وضعیت كروناویروس در شهر تهران اظهار داشت: بروشورهایی توسط شهرداری تهران در مورد راه های جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس كرونا تهیه شده است كه از امروز (دوشنبه) در سطح گسترده این بروشورها میان مردم توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه محتوای علمی این بروشورها توسط وزارت بهداشت تایید شده، اظهار داشت: برپایه قانون، مبارزه، پیشگیری و كنترل بیماری ها بر عهده وزارت بهداشت است اما مدیریت شهری با عنایت به مسئولیت اجتماعی و همینطور ضرورت توجه به سلامت عمومی شهروندان، بروشورهایی در سطح وسیع بین مردم توزیع خواهد نمود. هرچند وزارت بهداشت اطلاع رسانی خوبی در این حوزه داشته، اما از آنجایی كه امكان دارد این ویروس به ایران هم وارد شود، باید آماده باش عمومی داشته باشیم.
رئیس كمیته سلامت شورای شهر با اشاره به اینكه اگر وزارت بهداشت نیاز داشته باشد كه سوله های مدیریت بحران را برای ایجاد بیمارستان اورژانسی بیماران كرونا یا محل قرنطینه، در اختیار آنها قرار دهیم حتما این كار انجام می شود، اضافه كرد: البته تابحال چنین درخواستی مطرح نشده، اما هر كمكی كه از مدیریت شهری بخواهند ما آماده ایم كه بهترین امكانات را در اسرع وقت در اختیار آنها قرار دهیم تا بدون نگرانی از این شرایط عبور نماییم.



1398/11/14
13:35:55
5.0 / 5
4303
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک