یك مقام مسئول اعلام كرد:
خدمت رسانی در فرودگاه ها زیر ذره بین بازرسان
به گزارش مسكن گزین مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از خدمات شركت ها و تاكسی ها زیر ذره بین بازرسان فرودگاهی در روزهای نوروز اطلاع داد.
به گزارش مسكن گزین به نقل از صدا و سیما، علی رستمی اظهار داشت: فرودگاه امام خمینی برای انجام دو هزار پرواز نوروزی و خدمت دهی به مسافران این پروازها آمادگی كامل دارد و هرگونه خدمات شركت ها و فروشگاه ها و تاكسی های فرودگاهی زیر ذره بین بازرسان محسوس و نامحسوس این فرودگاه است. مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تشكیل ستاد سفرهای نوروزی در این فرودگاه اضافه كرد: امسال بر عملكرد همه بخش های فرودگاهی نظیر خدمات و فروش كالاها و تاكسی های فرودگاهی نظارت كامل و تام داریم و در جلسات مختلفی به نمایندگان این گروه ها هشدارهای لازم در مورد رعایت حقوق مسافران داده شده و با آنها اتمام حجت شده است. وی خاطرنشان كرد: امسال می خواهیم تا با رفع موانع و مشكلاتی كه در سال های گذشته در فرآیند اعزام و پذیرش مسافر وجود داشت، خدماتی متفاوت و بهتر از هر سال را به مردم و مسافران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عرضه نماییم. رستمی اضافه كرد: پیرو دستور اكید وزیر راه و شهرسازی در مورد ضرورت تكریم مسافران و توجه به حقوق آنان، ستاد تسهیلات نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی در تلاش است تا با هماهنگی با دستگاه های ذیربط و اجرایی، كار ورود و خروج مسافران را تسریع كند. رئیس هیئت مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی اضافه كرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شكایت خویش را از خدمات فرودگاهی به ستاد سفرهای نوروزی با شماره تلفن شبانه روزی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ و سامانه پیامكی ۱۰۰۰۹۶۳۴ در بین بگذارند و این ستاد مورد را تا حصول نتیجه دنبال خواهد نمود. رستمی همینطور اظهار داشت: برای بدرقه و استقبال مسافران، با برگزاری جشنواره های شاد و برنامه های مفرح نظیر مسابقات نقاشی و اجرای زنده موسیقی و نقاشی تخم مرغ رنگی تلاش می نماییم برای همه مخاطبان این فرودگاه شامل كودك و نوجوان تا افراد میانسال و پیر برنامه های شاد و مفرحی پیش از عزیمت و هنگام بازگشت داشته باشیم كه این برنامه با استقبال خوب مسافران ایرانی و خارجی روبرو شده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب