راه های ارتباطی هندیجان برای نوروز 98 ایمن سازی شد

راه های ارتباطی هندیجان برای نوروز 98 ایمن سازی شد مسكن گزین: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان اظهار داشت: اقدامات لازم برای ایمن سازی جاده های این شهرستان به منظور سفر راحت و مطمئن مسافران در روزهای نوروز 98 به انجام رسید.


حجت اله ابوعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: نصب علایم ایمنی و ساماندهی تابلوها، خط كشی محورها، روكش آسفالت، ساماندهی گلوگاه ایست و بازرسی و جانمایی چهار نقطه برای نصب دوربین از عمده اقداماتی بوده كه در هفته های اخیر در این شهرستان برای نوروز 98 انجام شد.
وی اظهار داشت: در بخش نصب علایم ایمنی و ساماندهی تابلوها، 260 تابلوی مسیرنما، 70 تابلوی بال كبوتری، تعویض 110 تابلوی فرسوده، 60 متر سرعت گیر و دو چراغ چشمك زن نصب گردید.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان اضافه كرد: عملیات خط كشی جاده سویره به طول 20 كیلومتر، جاده سجافی به طول 30 كیلومتر و پنج كیلومتر جاده هندیجان به دیلم باز انجام شد.
ابوعلی افزود: ساماندهی گلوگاه ایست و بازرسی امامزاده عبداله با نصب 40 عدد استوانه، نیوجرسی و 600عدد چشم گربه ای باز به اختتام رسید.
وی اضافه كرد: با جانمایی چهار نقطه برای نصب دوربین ثبت تخلفات در جاده هندیجان به دیلم و ماهشهر، اقدامات لازم برای نصب و اجرای آن در حال انجام می باشد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان اظهار داشت: روكش آسفالت چهار كیلومتر از باند قدیم جاده هندیجان به دیلم باز انجام شد.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یكی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/ 6037


1397/10/22
15:31:52
5.0 / 5
4764
تگهای خبر: آسفالت , جاده , حمل و نقل , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک