معاون استاندار لرستان:

تكمیل طرح های نیمه تمام اولویت اول استان است

تكمیل طرح های نیمه تمام اولویت اول استان است مسكن گزین: خرم آباد - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: تكمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های نخست استان بوده و در این راستا 123 طرح شاخص شناسایی شده است.


به گزارش مسكن گزین به نقل از ایرنا، احمد مرادپور روز شنبه در نشست شورای بسیج مهندسین استان در محل ساختمان معاونت عمرانی تصریح كرد: تمركز تیم مدیریتی استان بر این طرح ها است و پیشرفت هر یك از این طرح ها به صورت هفتگی با حضور استاندار بررسی و رصد می گردد.
وی با اشاره به تاكید استاندار لرستان در خصوص تعیین تكلیف این طرح ها تصریح كرد: تقویت كار گروهی یك امر مهم و ضروری می باشد كه كوشش برای رفع مشكلات استان و احساس مسئولیت در این زمینه باید نهادینه شود.
وی با اشاره به اینكه تیم مدیریتی استان به دنبال مقصر كاستی ها و طرح های نیمه تمام نیست افزود: خیلی از مشكلات با خلق ایده و فكر برطرف می شوند ازاین رو باید با پرهیز از هزینه های بالا، درست هزینه كردن را در كنار نوآوری و مدیریت تجربه نمود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: استفاده درست از فرصت ها و حفظ منافع استان مهم و ضروری می باشد ازاین رو باید اختلافات را كنار گذاشته و هدف مشترك توسعه را دنبال نماییم.
در این جلسه مقرر شد نماینده دفتر فنی استانداری در هر یك از كارگروه های هفت گانه شورای بسیج مهندسین استان حضور یابد و همینطور دست كم یك المان شهدای مدافع حرم در هر یك از شهرهای استان نصب شود.
7269/6060


1397/08/19
21:01:28
5.0 / 5
5061
تگهای خبر: توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک