معاون استاندار تهران خواستار شد

ضرورت اصلاح قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران

ضرورت اصلاح قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران به گزارش مسكن گزین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان تهران بر ضرورت اصلاح قانون استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران تاكید نمود.


به گزارش مسكن گزین به نقل از ایسنا، محمد امامی امین در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران با اشاره به ضرورت گسترش صنایع در جهت رونق تولید و اشتغال در سطح استان تهران اظهار داشت: برپایه قانون در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران نمی توان در حوزه توسعه صنایع اقدامی كرد در حقیقت این قانون برای توسعه صنایع دست و پای ما را بسته و لازم است كه نسبت به اصلاح آن اقدام گردد. این مورد با جدیت توسط استاندار تهران پیگیری می شود و امیدواریم هر چه زودتر نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.
وی افزود: هم اكنون ۹۵ درصد مراجعات ما مربوط به واحدهای تولیدی است كه قصد توسعه كارخانجات خویش را دارند اما به واسطه منع استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران امكان این كار وجود ندارد اساسا با اصلاح این قانون می توانیم در جهت رونق تولید و اشتغال زایی در سطح استان تهران گامی مؤثر برداریم.

قانون مالیات بر ارزش افزوده، ضد تولید است
وی اضافه كرد: متأسفانه قانون مالیات بر ارزش افزوده به صورت غلط اجرا می شود و به نحوی ضد تولید است در حقیقت این قانون از تولید انتقام می گیرد و سبب شده قیمت تمام شده تولید افزایش پیدا كنند بدون شك نیازمند اصلاح این قانون هستیم.
امامی در بخش دیگری از صحبت های خود نسبت به عدم تأمین زیرساخت ها در شهرك های صنعتی انتقاد و اظهار نمود: شهرك های صنعتی موظف می باشند تا درب كارخانه زیرساخت های لازم را تأمین و تحویل دهند این در حالیست كه در بعضی از این شهرك ها در مورد تأمین زیر ساخت های آب و برق با مشكل روبرو می باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان تهران تصریح كرد: استان تهران دارای ۱۸ هزار كارخانه متمركز در ۶۰ شهرك صنعتی است كه در بعضی از آنها، كارخانه ها فاقد آب و برق كافی هستند و باید در سریع ترین زمان ممكن نسبت به تأمین زیرساخت های لازم در جهت پیشگیری از تعطیلی آنها اقدام نماییم.



1398/04/19
15:34:53
5.0 / 5
4567
تگهای خبر: توسعه , تولید , زیرساخت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک