استاندار خوزستان:

۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می شود

۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می شود به گزارش مسکن گزین، استاندار خوزستان اظهار داشت: ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در نظر گرفته شده است.



به گزارش مسکن گزین به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب پس از ظهر امروز شنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان که با دستور کار بررسی روند اجرایی ساخت واحدهای سازمانی برای نیروهای مسلح استان برگزار شد، اظهار نمود: با پیگیری های صورت گرفته در شهرهایی که بیشترین تمرکز را نسبت به نیروهای مسلح دارند همچون اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان اراضی مختلفی برای ساخت مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.
استاندار خوزستان اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان به سرعت زمین ها را واگذار کند و نیروهای مسلح از راه امکانات و ماشین آلاتی که دارند باید کار و ساخت و ساز را شروع کند تا خانواده های نیروهای مسلح بزودی صاحب مسکن شوند.
وی اظهار داشت: ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در نظر گرفته شده است که در فاز اول ۶ هزار واحد ایجاد می شود و زمان برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی آن هم برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.


منبع:

1402/12/28
12:55:19
5.0 / 5
170
تگهای خبر: راه , زمین , ساخت و ساز , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک